bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۳۷۳۵

کیهان>خانم هیکس که یادتان می آید؟

تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۳۰ مهر ۱۳۸۸


کیهان نوشت: لو رفتن نقش گروهك تروريستي منافقين در معرفي شيرين عبادي براي دريافت جايزه صلح نوبل در سال 2003، باعث تكذيب شتابزده وي شد. 

عبادي به دويچه وله گفت: اين ادعا را روزي نامه هاي دولتي عنوان مي كنند كه جايزه نوبل به پيشنهاد سازمان مجاهدين خلق به من داده شده. اگر سازمان مجاهدين در شرايطي باشد كه نامزدي را معرفي كند حتماً مريم رجوي را معرفي مي كند نه من را كه هيچ نسبت و رابطه اي با اين سازمان نداشته ام. اينها تهمت هايي است كه اين روزي نامه ها كه بعضاً سردبيران آنها بازجو و شكنجه گر هم بوده اند براي بدنام كردن و تشويش اذهان عمومي عليه من مي زنند. 

البته علت دستپاچگي و اتهام و اهانت هاي نامبرده عليه روزنامه هاي روشنگر در اين باره قابل درك است اما حتماً خانم عبادي دوره متمادي همكاري در پروژه هاي مشترك ضدانقلاب با خانم الهه هيكس (شريف پور) را فراموش نكرده اند. عبادي علي القاعده نبايد همكاري با نامبرده را در پروژه نوارسازي هم فراموش كرده باشد. 

الهه هيكس كه مدت ها به عنوان گزارشگر ديدبان حقوق بشر به ايران تردد داشت، 10 اسفند سال گذشته در گفت وگو با راديو زمانه، به سابقه آشنايي با عبادي از سال 77 پرداخت و گفت: برادرخانم عبادي در آن زمان معاون رئيس جمهور بود، آقاي لاهيجي]همكار وكيل مدافع گروهك تروريستي منافقين[ به من گفته بود شما برو و با خانم عبادي صحبت كن. من با او در همان سال ملاقات كردم و او را براي جايزه صلح و حقوق بشر نامزد كردم». 

خانم عبادي- طي 2 سال گذشته هم بيشتر-مراوده را با كريم لاهيجي (بغدادي) در محافل گوناگون اروپايي داشته و در اتهام پراكني هاي مشترك عليه جمهوري اسلامي با نامبرده شركت جسته است. 

عبادي در گفت وگوي اخير خود با دويچه وله بدون آن كه به عدم پايبندي به حكم ضروري حجاب و اصرار بر دهن كجي به اين امر ضروري اسلام اشاره كند با سوابق حمايت از سلطنت پهلوي، تروريست هاي منافق و نهايتاً گروهك ضداسلامي بهائيت را متذكر شود، ادعا كرد: من همواره مدافع اسلام بوده و اساساً تزي كه باعث شد برنده جايزه نوبل شوم اين بود كه اسلام و حقوق بشر با هم انطباق دارند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین